مقالات آرشیو خبر ها
خلاصه ی سلطه ی یوونتوس در سری آ‌ در 1 عدد!

خلاصه ی سلطه ی یوونتوس در سری آ‌ در 1 عدد!

تنها یک تیم توانست قهرمانان را در سال 2016 کمی بترساند و البته این موضوع خیلی هم به طول نینجامید. آنها به تازگی تاج قهرمانی سری آ‌ را روی سر گذاشته اند و این را می توان با نگاهی دقیق به وضعیت آماریشان دریافت.

 

بیانکونری بیشتر از هرکسی پیروز شده است، کمتر از هر تیمی باخته است و کمترین میزان گل درون دروازه اش جای گرفته است، و توانستند ورق فصلی که بخش عمده ی نیم فصل ابتدایی اش را دست و پا زده بودند برگردانند.

 

با این حال، بعد از آغاز سال جدید میلادی، یوونتوس روندی باورنکردنی  داشته و باعث شده که در آن 17 بازی از 18 بازی لیگشان را ببرند و و تنها 4 گل دریافت کنند. در واقع در سال 2016، بانوی پیر تنها 9 دقیقه در سری آ‌ عقب افتاده است، در بازی یووه و میلان در سن سیرو! ضربه ی سر الکس روسونری را جلو انداخت و اما این برتری طولی نینجامید و روی پاس آلوارو موراتا، ماریو مانژوکیچ بازی را مساوی کرد و بعد از آن هم پل پوگبا در نیمه ی دوم گل برتری را به ثمر رساند. تیم بعدی که به دنبال یوونتوس است، 140 دقیقه در مجموع عقب افتاده است، همین موضوع نشان می دهد یوونتوس تا چه میزان از بقیه ی تیم های ایتالیایی جلوتر است.

 

از گاتزتا دلااسپورت


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: